2011. április 29., péntek

Reebok EASY TONE edzőcipő - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Sziasztok! Eladó egy vadi új (egyetlen egyszer volt rajtam konditeremben!!! ) Reebok Easy Tone fekete-pink  -hibátlan- edzőcipő. Én kondizáshoz, aerobik edzéshez, kocogáshoz vettem de egészségügyi okok miatt nem edzhetek jó darabig így sajnos nem tudom használni a cipőt. 1x volt rajtam egy szőnyegpadlós konditeremben és tényleg nagyon szuper, nem görcsölt a lábam, a vádlim, fenekem ezerszer jobban dolgozott. Ebben a cipőben egy fél órás edzés szerintem 1 órásnak felel meg, annyival hatékonyabb! 28. 000. - forintért vettem, mindenképp veszítek rajta, de kidobni vagy hogy csak álljon nálam sajnálom, pont az ára miatt. Bármi kérdésetek van vagy fotó kell még írjatok! Ja természetesen megvan a blokk is, úgyhogy még garanciális is a cipőüdv, C


Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-12 00:14
. Reebok EASY TONE edzőcipő - Jelenlegi ára: 15 000 Ft